
Zwroty i reklamacje
Nasz sklep udziela 12-miesięcznej gwarancji na zakupione produkty. Jeżeli Twój produkt ma wadę, możesz domagać się jego naprawy. Jeżeli naprawa okaże się niemożliwa, możesz zwrócić wadliwy towar.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Kontakt - Skontaktuj się z nami. Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wzór formularza zwrotu/reklamacji.
2. Formularz zwrotu/reklamacji - Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, a także datę zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu - Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu i formularzem zwrotu/reklamacji. Pamiętaj, że przesyłki dokonujesz na własny koszt.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mybabynovo Marta Piegza, 33-192 Bruśnik 57B
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami w celu przesłania na wskazany adres mailowy formularza zwrotu/reklamacji. Wydrukuj i wypełnij formularz, następnie wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Mybabynovo Marta Piegza, 33-192 Bruśnik 57B
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki i znajdować się w oryginalnym opakowaniu.